Recent Images


Scrisoare Catre Doamna Invatatoare Din Vacanta

Acum se apropie clipa în care ne vom lua rămas bun clipa în care noi vom termina clasa a patra iar dumneavoastră veți merge la drum ținând de mânuțe o altă generație de boboci. Abby fallis a povestit că zilele trecute când şi a luat fiul de la şcoală a avut o surpriză incredibilă.

scrisoare catre doamna invatatoare din vacanta informații importante sunt însoțite de fotografii și imagini HD provenite de pe toate site-urile web din lume. Pe această pagină avem și diverse imagini atractive în PNG, JPEG, JPG, BMP, GIF, WebP, TIFF, PSD, EPS, PCX, CDR, AI, logo, pictogramă, vector, alb-negru, transparent etc.

Vă mulțumim pentru vizită, nu uitați să marcați marcajele scrisoare catre doamna invatatoare din vacanta folosind Ctrl + D (PC) sau Comandă + D (macros). Dacă utilizați un telefon mobil, puteți utiliza și meniul paginii de salvare printr-un browser. Orice sistem de operare folosit fie Windows, Mac, iOS sau Android poate descărca imagini folosind butonul de descărcare.

Nostalgii De Toamnă și Clinchet De Clopoțel A Inceput școala și Nostalgii De Toamnă și Clinchet De Clopoțel A Inceput școala și

Sper că ai avut o vacanță cel puțin la fel de frumoasă și relaxantă ca și a mea.

Scrisoare catre doamna invatatoare din vacanta. Eu mama a unui copil aflat aproape zilnic câteva ore in grija doamnei educatoare simt necesar sa ii mulțumesc. Doamna invatatoare in acest 1 an pentru ca eu in clasa 1 am avut o alta doamna invatatoare dar cu aceasta doamna invatatoare ma cheama tapanov nicoleta imi place de doamna invatatoare care a venit in a 2 si na vom fii cu ea pana in a 4 si imi place foarte mult de ea este facuta ca sa fie profesoara va multumesc si sa continuam pana in a 4 caci din a 4 in colo ne vom desparti si eu nu vreau. Sper ca te ai odihnit si ca ti ai adunat energie pentru un an de zile.

Draga doamna invatatoarede aici in acest colt de lume unde imi petrec vacanta de vara m am tot gandit la dvs. îi veți îndruma și pe ei pas cu pas le veți cânta și lor cu vocea aceea melodioasă le veți spune povești și îi veți certa părintește atunci când vor greși. O spun din start ca mama este invatatoare si cu siguranta ea insasi a acumulat in ultimii ani suficiente traume cat sa spere la o pensionare anticipata.

Pentru că numele primului dascal nu l poți uita niciodată. Nu degeaba de multe ori parola care se cere pe internet este numele primului dascal. Eu unul știu că am făcut o.

Asa ca am decis sa va scriuzilele trec usor si imi pare rau ca vacanta se va terminami e dor de dumneavoastra si de colegi astept cu nerabdare scoala pentru a va revedea si pentru a parcuge impreuna paginile fermecate ce ilustreaza necunoscutul. Scrisoare catre doamna invatatoare. Eu unul stiu ca am facut o.

și cum ai putea să l uiți. Scrisoare pentru doamna educatoare sau îngrijitoare. I am încredințat in grija cea mai mare comoara pe care o am copilul meu iar acasă dupa gradinita vine cu zâmbetul pe buze si imi spune ca mai vrea la doamna educatoare.

Mesajul emoționant al unui copil către doamna educatoare. Si mai stiu sigur ca amandoi aveam mare nevoie de asta. Draga doamna invatatoare am o scrisoare pentru tine.

Draga doamna invatatoare am o scrisoare pentru tine. Doamna îmi pare rău că nu mai sunt cu tine și de aceea vă spun că vă iubesc. Tocmai vroiam să citesc din cartea mea de vacanță dar mesajul de pe telefon mi a schimbat gândul.

Există lucruri care nu se uită niciodată în viață. Copilul i a povestit că a plâns în clasă însă nu din cauza vreunei note proaste sau a vreunei întâmplări supărătoare ci din cauza emoţiilor. Sper ca ai avut o vacanta cel putin la fel de frumoasa si relaxanta ca si a mea.

Sper că te ai odihnit și că ți ai adunat energie pentru un an de zile. Indiferent de cat de mult suntem calcati in picioare si priviti cu dispret de catre platitorii de taxe. Câta dragoste a transmis.

Remember Constantin Harlav 14 Mai 1950 21 Martie 2014 In Remember Constantin Harlav 14 Mai 1950 21 Martie 2014 In

Scrisoare Catre Doamna Invatatoare De Multumire La Terminarea Scrisoare Catre Doamna Invatatoare De Multumire La Terminarea

Adoi Drag Abecedar Wl1p8dzp9vlj Adoi Drag Abecedar Wl1p8dzp9vlj

Manual De Bancuri 9n0kzd0ry24v Manual De Bancuri 9n0kzd0ry24v

Scrisoare Catre Mami Si Tati Am Inceput Clasa 1 Blog In Tandem Scrisoare Catre Mami Si Tati Am Inceput Clasa 1 Blog In Tandem

Ppt Scrisoare Către Prietenul Meu Powerpoint Presentation Ppt Scrisoare Către Prietenul Meu Powerpoint Presentation

Clasa Ii Archives Emalascoala Clasa Ii Archives Emalascoala

Ce Mica I Vacanta Mare Blog In Tandem Ce Mica I Vacanta Mare Blog In Tandem

Pentru Doamna Invatatoare Pentru Doamna Invatatoare

Https Bassarabescu Files Wordpress Com 2008 12 Anuarul Creativ Al Elevilor Decembrie 2013 Pdf Https Bassarabescu Files Wordpress Com 2008 12 Anuarul Creativ Al Elevilor Decembrie 2013 Pdf

Fericirea Se Simte Nu Se Preda Eseul De Nota 10 Scris La Fericirea Se Simte Nu Se Preda Eseul De Nota 10 Scris La

Bancuri Manual Vol 5 Gyl4x1gy190r Bancuri Manual Vol 5 Gyl4x1gy190r

In Clasa Invățătoarei Care Primește Cele Mai Frumoase Mesaje De La In Clasa Invățătoarei Care Primește Cele Mai Frumoase Mesaje De La

Calameo Manuitorii De Zombi Robert A Calameo Manuitorii De Zombi Robert A

Activitati Scolare Activitati Scolare

Foto Tema De Vacanţă A Unui Pusti Virală Pe Net A Gandit Ca Foto Tema De Vacanţă A Unui Pusti Virală Pe Net A Gandit Ca

Scrisoare Către Doamna Directoare Cornel Fătulescu Scrisoare Către Doamna Directoare Cornel Fătulescu

Ppt Scrisoare Către Prietenul Meu Powerpoint Presentation Ppt Scrisoare Către Prietenul Meu Powerpoint Presentation

Poveste Tristă Din Pregătitoare Educaţie Cu Dragoste Poveste Tristă Din Pregătitoare Educaţie Cu Dragoste

Scoala Gimnazială Dr Bernady Gyorgy Tirgu Mures 12 01 2011 Scoala Gimnazială Dr Bernady Gyorgy Tirgu Mures 12 01 2011

Scrisoare Catre Mami Si Tati Am Inceput Clasa 1 Blog In Tandem Scrisoare Catre Mami Si Tati Am Inceput Clasa 1 Blog In Tandem