Recent Images


Model De Scrisoare Catre Doamna Invatatoare

Câta dragoste a transmis. Aceasta scrisoare o scriu din inima.

model de scrisoare catre doamna invatatoare informații importante sunt însoțite de fotografii și imagini HD provenite de pe toate site-urile web din lume. Pe această pagină avem și diverse imagini atractive în PNG, JPEG, JPG, BMP, GIF, WebP, TIFF, PSD, EPS, PCX, CDR, AI, logo, pictogramă, vector, alb-negru, transparent etc.

Vă mulțumim pentru vizită, nu uitați să marcați marcajele model de scrisoare catre doamna invatatoare folosind Ctrl + D (PC) sau Comandă + D (macros). Dacă utilizați un telefon mobil, puteți utiliza și meniul paginii de salvare printr-un browser. Orice sistem de operare folosit fie Windows, Mac, iOS sau Android poate descărca imagini folosind butonul de descărcare.

Scrisoare Cadou De Craciun Pentru Doamna Diriginta Papirus In Scrisoare Cadou De Craciun Pentru Doamna Diriginta Papirus In

Scrisoare către învățătoarea copilului meu.

Model de scrisoare catre doamna invatatoare. Nu degeaba de multe ori parola care se cere pe internet este numele primului dascal. în fiecare zi mă întreb dacă sunt o mamă bună. Draga doamna invatatoare am o scrisoare pentru tine.

M am hotărât să ți scriu. Dragă doamna învățătoare. Cu un sufelt cald cu o voce blanda neati apropiat de dvs.

Eu mama a unui copil aflat aproape zilnic câteva ore in grija doamnei educatoare simt necesar sa ii mulțumesc. Există lucruri care nu se uită niciodată în viață. Mi e frică de numai pot ca nu cumva tot ceea ce îi ofer copilului meu să se ducă pe apa sâmbetei.

De cand eram micacu multa rabdare si dragoste mi ati aratat frumusetea matematicii si tainele limbii romane. Alcatuiti o scrisoare de multumire doamnei invatatoare 998978 draga doamna invatatoare cu sinceritate incep sa va spun ca va multumesc pentru cei 4 ani minunati alaturi de dumneavoastram ati invatat multe lucruri pe care eu nu le am stiut pana acumm ati invatat sa citesc sa scriu sa adun sa scad si multe alte lucrurio sa ramaneti mereu in inima mea ca cea mai buna invatatoare din. Eu unul știu că am făcut o.

Acolo era o. Sper că te ai odihnit și că ți ai adunat energie pentru un an de zile. Mai tin minte prima mea zi de scoala cand scoala cu ale ei invataturi ne a primit cu portile largi deschise.

Dă mi voie să ți spun că mi e frică. Ioanaradulescu19 epistolar scrisoare catre doamna invatatoare 3 comentarii doamnă învăţătoare am trecut la un alt ciclu de învăţare dar ştiu în acelaşi timp că baza casei pe care încerc să o clădesc este rodul muncii pe care aţi depus o de a lungul a patru ani de zile. Scrisoare catre doamna invatatoare.

Draga si iubita invatatoare prin aceasta scrisoarevreau sa va multumesc pentru ca in acesti 4 ani de cand sutem impreuna mi ati fost precum a doua mama. Scrisoare catre doamna mea invatatoare mai sunt cateva zile si anul scolar se va sfarsi mereu ma voi gandi cu drag la doamna mea invatatoare. Lumea în care trăim.

și cum ai putea să l uiți. Scrisoare de ramas bun catre invatatoare 10052005 bucuresti stimata doamna invatatoare au trecut multi ani de cand am facut primii pasi pe poarta scolii si multa vreme de cand am primit primul zambet al dvs doamna invatatoare. Pentru că numele primului dascal nu l poți uita niciodată.

I am încredințat in grija cea mai mare comoara pe care o am copilul meu iar acasă dupa gradinita vine cu zâmbetul pe buze si imi spune ca mai vrea la doamna educatoare. Sper că ai avut o vacanță cel puțin la fel de frumoasă și relaxantă ca și a mea.

Calameo Sa Ucizi O Pasare Cantatoare Harper Lee Calameo Sa Ucizi O Pasare Cantatoare Harper Lee

Revista Absolventul Revista Absolventul

Dragă Doamnă Invățătoare Scrisoarea Cu 17 Dorințe Ale Unui școlar Dragă Doamnă Invățătoare Scrisoarea Cu 17 Dorințe Ale Unui școlar

Scrisoare Catre Mos Craciun Radio Come4 Me Scrisoare Catre Mos Craciun Radio Come4 Me

Republica Details Tags Republica Details Tags

Revista Absolventul Revista Absolventul

Abuzurile Si Discriminarile Din Invatamantul Romanesc Posts Abuzurile Si Discriminarile Din Invatamantul Romanesc Posts

Scrisoarea Emoţionantă A Unei Invăţătoare Pentru Elevii Ei Cand Scrisoarea Emoţionantă A Unei Invăţătoare Pentru Elevii Ei Cand

Compunere Despre Invatatoare Compunere Despre Invatatoare

Remember Constantin Harlav 14 Mai 1950 21 Martie 2014 In Remember Constantin Harlav 14 Mai 1950 21 Martie 2014 In

Scrisoare Catre Mos Craciun Radio Come4 Me Scrisoare Catre Mos Craciun Radio Come4 Me

Am Ales Invățătoarea Anului 2018 Campanii Mirelaretegan Ro Am Ales Invățătoarea Anului 2018 Campanii Mirelaretegan Ro

Scrisoare Către Doamna Invățătoare Crestem Oameni Scrisoare Către Doamna Invățătoare Crestem Oameni

Scoala Nr 310 Bucuresti Regele Mihai I Acasa Scoala Nr 310 Bucuresti Regele Mihai I Acasa

Ppt Scrisoare Către Prietenul Meu Powerpoint Presentation Ppt Scrisoare Către Prietenul Meu Powerpoint Presentation

Calameo Gunter Grass Toba De Tinichea Calameo Gunter Grass Toba De Tinichea

Vă Mulțumim Pentru Tot Dragă Doamnă Invățătoare Ovidan Vă Mulțumim Pentru Tot Dragă Doamnă Invățătoare Ovidan

Ziua Invatatorului Vezi Mesajul Emotionant Al Unui Parinte Din Ziua Invatatorului Vezi Mesajul Emotionant Al Unui Parinte Din

Romanul American Volume Detroit Mich 1939 1968 September Romanul American Volume Detroit Mich 1939 1968 September

Cel Mai Emotionant Cadou Primit De O Profesoara Ce Scrisoare I A Cel Mai Emotionant Cadou Primit De O Profesoara Ce Scrisoare I A

Ministresa Educației A Incălcat Legea Intrind Peste Invăţătoare Ministresa Educației A Incălcat Legea Intrind Peste Invăţătoare